Kleurplaten voor Volwassenen
Kleurplaten voor Volwassenen biedt meer dan 20 kleurboeken met elk meer dan 40 kleurplaten. Dat betekent dat je in één en dezelfde app kunt werken aan het inkleuren van alfabetten, getallen, popart kunstwerken, mandala’s, voedsel, dieren en veel meer. Kies waar je vandaag zin in hebt, en laat je verwennen door de kleuren. Uit onderzoek blijkt dat kleuren ontspannend werkt, dus als je wat tijd voor uzelf nodig hebt, kan dit precies de activiteit zijn die je zocht. Probeer het maar uit!
Je wist al dat kleuren je creativiteit inspireert, maar wist je ook dat het je concentratievermogen verbetert? Het geeft je ook een momentje voor jezelf, een momentje van ontspanning. Grijp die kans!