Kuro Habaki is lid geworden van een genootschap van schatzoekers, op zoek naar relikwieën die wonderen zouden verrichten! Zijn volgende missie vindt plaats op de Kamiyoshi High School in Tokio, waar mysterie de nabijgelegen begraafplaats en de ruïnes eronder omhult. Habaki moet samenwerken met zijn klasgenoten om de mysterieuze geheimen van de school te onthullen.
Communicatie is essentieel. Kies op school uit negen emoties om met je klasgenoten om te gaan. Afhankelijk van je keuzes, zullen je relaties met deze personages zich ontwikkelen en gaan sommigen misschien met je mee op avontuur. Er zijn vele geweldige en intrigerende personages die je kunt ontmoeten.
Ontdek de klassieker. Kowloon High-School Chronicle is geremasterd met HD-graphics en gesproken stemmen voor het hoofdverhaal. Mis dit legendarische spel niet!