"Anderen beheersen is kracht. Jezelf beheersen is ware macht." - Lao Tse
Tien jaar na de originele release is er nu een geremasterde versie van de game met Legend of Kay Anniversary. De hoge resolutie, nieuwe en gedetailleerdere personages, moderne graphics en kraakhelder geluid geven de klassieke game een nieuw tintje.