Let op, dames, hier kom ik! Mijn nieuwe avontuur, Leisure Suit Larry - Wet Dreams Don't Dry, verplaatst me, vraag me niet hoe het kan, van eind jaren tachtig direct naar het jaar 2018, en wauw, wat is de wereld veranderd! Ondanks het feit dat mijn oude kijk op de wereld en vrouwen keihard botst met de moderne realiteit, ben ik helemaal klaar voor het daten in de 21e eeuw!
In dit traditionele "point-and-click"-avontuur val ik als een blok voor Faith, de pittige assistente van de directeur van Prune, een technologiebedrijf met wereldwijd succes. Aangezien zelfs daten tegenwoordig digitaal gaat, moet ik om te beginnen werken aan mijn score op Timber, de superhippe, onmisbare dating-app die me in contact brengt met vrouwen om mee te daten, wat me vervolgens punten oplevert voor mijn Timber-profiel. Ja ja, dat 2018 bevalt me wel.