Meng ingrediënten om allerlei recepten te bereiden, waaronder bakproducten, snoep en ijsdesserts! Bedien je gasten snel en zorg dat er altijd genoeg in je vitrine ligt zodat je geen enkele bestelling hoeft te missen! Serveer koffie aan ongeduldige klanten om ze wat langer in de bakkerij te houden en bouw een schattig kattencafé om de dag van iedereen op te fleuren!