Zing in je eentje of vraag een vriend of vriendin voor een duet of een vriendschappelijke zangwedstrijd in zowel online als offline spelmodi. Leef je uit met de Let's Party-modus waarin je met maximaal acht zangers kunt zingen of klim naar de top van de wereldwijde online klassementen.
Treed op met je favoriete nieuwe nummers of ga voor oudere klassiekers uit de nieuwe songselectie met 30 leuke en populaire nummers.
Ga er helemaal voor met actuele dikke hits als “Bad Habits” van Ed Sheeran, “Old Town Road” van Lil Nas X ft. Billy Ray Cyrus, “Happier Than Ever” van Billie Eilish of “Butter” van BTS. Als je meer van een oldschoolvibe houdt, rock dan mee met een van deze klassiekers: “Complicated” van Avril Lavigne, “Get The Party Started"" van P!nk of “I Want To Break Free” van Queen.