Little Big Adventure – Twinsen’s Quest
Zet voet in de fantastische wereld van Twinsun in deze remake van het klassieke actieavontuur! Little Big Adventure - Twinsen's Quest bevat gloednieuwe beelden, nieuwe muziek van de originele componist en vloeiendere gameplay dan de klassieker uit 1994.
Twinsen heeft een stijlvolle make-over ondergaan in deze remake met gemoderniseerde gameplay. Little Big Adventure – Twinsen’s Quest is trouw aan het origineel en neemt je mee op een episch avontuur op een kleine planeet waar magie en technologie hand in hand gaan.
Op een planeet met twee zonnen leefden vier volken in perfecte harmonie samen. Maar dat veranderde toen de geniale wetenschapper Dr. FunFrock klonen en teleportatie uitvond en de bewoners naar zijn pijpen liet dansen. Kruip in de huid van Twinsen, een modelburger die nu als voortvluchtige een einde moet zien te maken aan de kloonbezetting. Verken samen met je mysterieuze magische bal prachtige landschappen, los listige puzzels op en neem het op tegen formidabele vijanden!
Of je nu een fan bent van het eerste uur of de game voor het eerst speelt, Little Big Adventure - Twinsen's Quest is een avontuur zonder weerga. Ben jij de held waar Twinsun naar snakt?