Loop8: Summer of Gods
Stap in het leven van Nini, een nieuwe Aarde-gebonden tiener die in augustus 1983 aankomt in het schilderachtige Japanse stadje Ashihara. Verken het dorp, raak bevriend met de mensen en neem het op tegen de Kegai in turn-based gevechten waarbij het resultaat afhankelijk is van de relaties die je hebt opgebouwd en de beslissingen die je hebt genomen. Gebruik Nini's speciale connectie met de goden om de wereld te resetten, waarbij elke lus Nini en zijn bondgenoten in staat stelt om de 8e maand keer op keer opnieuw te beleven totdat ze het goed doen… of de Kegai ze volledig overwinnen.
Bouw banden op met de bewoners van Ashihara en bescherm de stad tegen de altijd aanwezige dreiging van de Kegai. Herhaal de cyclus om te ontdekken hoe je dagelijkse acties van invloed zijn op je gevechten in de Underworld en vice versa.
Je avontuur speelt zich af in een nostalgische en prachtig nagebootste momentopname van een landelijk Japan. Ga naar het centrum om bij te tanken in een plaatselijk restaurant, of hang rond in de winkels om je banden met andere personages aan te halen.
Hoewel de deadline voor het uitsterven van de mensheid steeds dichterbij komt, blijft Ashihara's lot in jouw handen. Keer herhaaldelijk terug naar het begin van augustus, verander je acties en zie hoe ze het tij van het lot via meerdere eindes keren.