Dit klassieke spel bij uitstek brengt al generaties lang jong en oud samen. Het geliefde origineel, met zijn kindvriendelijke regels en spannende dobbeltoeval, is nu eindelijk verkrijgbaar voor Nintendo Switch. Het is leuk voor het hele gezin – vol gelach en frustratie!