De legendarische crossover-hits zijn terug!
Duik in deze collectie arcadeklassiekers met de favoriete crossover-games van Marvel en Capcom!
Duik in een selectie van zeven unieke games boordevol actie, met grote toppers zoals X-MEN VS. STREET FIGHTER en MARVEL vs. CAPCOM 2: New Age of Heroes. Deze collectie bevat ook de zeldzame beat 'em up-game THE PUNISHER.
Er is ook een High Score Challenge-stand beschikbaar. Ga voor de eerste plaats op het wereldwijde klassement!
Deze collectie bevat een aantal functies, speciaal voor beginners, zoals instelbare moeilijkheidsgraden, One Button Specials en trainingsspelstanden.
Spelers kunnen meer dan 500 illustraties uit alle zeven titels bekijken, samen met nooit eerder openbaar gemaakte ontwikkelingsdocumenten die zijn gebruikt om de originele games te maken.
De muziekfunctie bevat meer dan 200 nummers uit de originele arcadegames waar spelers op elk moment naar kunnen luisteren!