Probeer 'm gratis!
Er speelt iets kleins in Mario vs. Donkey Kong op de Nintendo Switch! Los puzzels op en stel je platformvaardigheden op de proef terwijl je de gestolen Mini-Mario's probeert terug te krijgen. Deze remake van de Game Boy Advance-game bevat gloednieuwe graphics, nieuwe levels en zelfs nieuwe manieren om te spelen.
Donkey Kong wil de razend populaire nieuwe Mini-Mario hebben, maar ze zijn allemaal uitverkocht. Daarom heeft hij ingebroken in de fabriek waar ze worden geproduceerd en ze allemaal gestolen! Het is nu aan Mario om het speelgoed terug te halen.
Ren, spring, klim, zwaai, doe een handstand en maak zelfs achterwaartse salto's in acht verschillende werelden. Pak de sleutel die nodig is om de Mini-Mario te bereiken, grijp alle cadeautjes en probeer elk level perfect af te sluiten!
In sommige levels moet je een groepje Mini-Mario's helpen om hun veilige speelgoedkist te bereiken. Aan het einde van elke wereld neem je het op tegen Donkey Kong, een beetje in de stijl van de vroegere arcadegames!
Geef een controller aan een tweede speler, zodat diegene als Toad kan spelen in de lokale coöpstand. Aan elk level wordt een verrassende draai gegeven als je met z'n tweeën speelt, dus Mario en Toad moeten samenwerken als ze succesvol willen zijn!