Martian Panic
8 levels boordevol kleurrijke tussenfilmpjes en intense arcade-actie. 10 unieke soorten vijanden, 6 verschillende wapens en 5 verschillende power-ups maken de gameplay spannender.
Humoristische tussenfilmpjes brengen de verhaallijn over en geven spelers de kans om uit te rusten tussen de non-stop actie. Meerdere moeilijkheidsgraden, prestaties en een grappige en boeiende verhaallijn verhogen de herhalingswaarde.