Mary Skelter Finale
Het laatste deel van de kerker-kruipende RPG-trilogie bereikt zijn verbluffende conclusie! Zullen de Blood Maidens eindelijk hun lang en gelukkig leven krijgen?
Gevangenis - een levende gevangenis voor mensen, 666 meter onder de grond begraven. Het verscheen enkele decennia geleden plotseling, de geboorte van monsters genaamd Marchen en gepatrouilleerd door waanzin-opwekkende nachtmerries.
Maar buiten lagen duizenden lijken in een zee van bloed. Daar stonden wezens bekend als Massacre Pink, glimlachend. Op dat moment was de hoop vernietigd. De groep werd verscheurd, met Jack en de Blood Maidens verspreid naar hun eigen pad.