Battle Network is terug! Plug jezelf in het net en neem het op tegen dodelijke vijandige programma's in elektrische gevechten op een raster. Zoek op het net naar zeldzame en krachtige BattleChips om de ultieme set speciale moves te bouwen!
De beroemde Mega Man Battle Network-serie, waar ook anime en comics van zijn verschenen is terug in de Mega Man Battle Network Legacy Collection. Volume 2 bevat zes games van beide versies boordevol actie van Mega Man Battle Network 4 tot beide versies van Mega Man Battle Network 6, plus extra functies zoals een galerie met illustraties en muziek! Bovendien wordt online spelen ook ondersteund!