Ga samen met je eenhoorn op pad en verken betoverende routes. Ontdek het Regenboogeiland, de Kristalgrot, de Hartjesvallei, het Duisterwoud en nog veel meer magische plekken. Help Mia, Yuko en Mo bij het beschermen van Centopia! Ga op spannende missies, vind magische voorwerpen en word geholpen door Phuddle om Gargona en de andere schurken weg te jagen! Laat je betoveren door de snoezige eenhoornpony's!