Verzorg zieke en gewonde dieren in je eigen kleine dierenpraktijk. Gebruik verschillende onderzoekstechnieken, stel de juiste diagnose en geef je kleine patiënten de geschikte behandeling, net als een echte dierenarts. Nazorg en verpleegkundige zorg zijn ook je verantwoordelijkheid. De snoezige dieren zullen snel weer fit en gezond zijn!