Run je eigen manege vol paarden en zorg goed voor je dieren en je gasten. Rij vrij rond in de open spelwereld, door een grote verscheidenheid aan landschappen. De rijbesturing is intuïtief. Snelheid, vaardigheid en moed zijn vereist voor de spelletjes te paard - ruiterspelletjes die zowel spannend als leuk zijn! Train hard en pak de overwinning in het toernooi!