Minecraft: Nintendo Switch Edition
Minecraft is een game waarin je kunt bouwen en op avontuur kunt gaan. Verken willekeurig opgebouwde werelden en maak imposante bouwwerken, van nederige stulpjes tot imposante kastelen. In de spelstand Creative heb je oneindig veel grondstoffen tot je beschikking, terwijl je in de stand Survival je leven in de waagschaal moet stellen om diep onder de grond naar metalen en andere delfstoffen te graven. Daarmee kun je wapens en uitrustingen smeden, waarmee je vijanden kunt afweren.
Fans van Nintendo en van Minecraft kunnen zich verheugen, want het Super Mario Mash-Up Pack zit standaard bij de game. Ga op verkenning in een wereld vol klassieke personages en locaties uit de wereld van Mario.
Het Super Mario Mash-Up Pack bevat 40 nieuwe skins in Super Mario-stijl die de personages in de game transformeren in beroemde helden als Mario, Luigi en prinses Peach en zelfs in herrieschoppers als Bowser, Wario en alle zeven handlangers van Bowser. Ook alle texturen voor de wereld en voorwerpen zijn aangepast, zodat je de mogelijkheid krijgt om zelf Super Mario-locaties te bouwen in de wereld van Minecraft. Tijdens het bouwen kun je vijftien muziekjes uit Super Mario 64 beluisteren. Spelers van alle leeftijden kunnen nieuwe werelden bouwen met blokken uit de zowel herkenbare als toegankelijke Super Mario-serie.