Miraculous: Paris Under Siege
Trek de pakken aan van Ladybug en Cat Noir in hun meest gewaagde avontuur tot nu toe! Ga op een spannend avontuur waarin heldendom, acrobatische gevechten en parkourbehendigheid samenkomen wanneer Shadow Moth een golf van slechteriken op de stad loslaat. Het is aan jou en je vrienden om Parijs te redden!
Legendarische Helden komen samen: Speel als Ladybug en Cat Noir, ieder met unieke gevechtsmanoeuvres, en wissel naadloos van personage. Schakel de hulp in van helden als Rena Rouge en Carapace voor gecoördineerde aanvallen!
Beheer de gevechtskunsten: Voer behendige combo's uit op de grond en in de lucht, maak gebruik van de volledige vaardigheden van Ladybug en Cat Noir om vijanden met stijl te verslaan.
Stijlvolle acrobatiek: Maak gebruik van geweldige parkourmanoeuvres zoals slingeren, rail slides, en muurjumps om Parijs te verkennen, geheimen te ontdekken, en je behendigheid tegen vijanden te gebruiken!
Pas je speelstijl aan: Verbeter je Leven, Snelheid, Schade, Hulpenergie, en Ontwijking om je vaardigheden aan te scherpen en je impact in gevechten te versterken.
Red de dag: Bevrijd Parijs wijk voor wijk, en kies je eigen pad in open gameplay die verkenning en strategie aanmoedigt. Breng licht en hoop terug naar iedere uithoek van de stad die door de duistere invloed van Shadow Moth belegerd is.
Lokale co-op avonturen: Vecht zij aan zij met een vriend met naadloze drop-in, drop-out lokale co-op en ervaar de spannende redding van Parijs samen.