Moto Racer 4 is een racegame waarin je op asfalt of over zand scheurt.
Pas je motor aan en verbeter hem! Baan je een weg door Moto Racer 4 en geniet van de prachtige omgevingen.
Van de Verenigde Staten tot de Himalaya, Moto Racer 4 neemt je mee naar adembenemende plekken.