Mountain Rescue Simulator
Het gevaar gaat schuil achter een schitterend masker: de natuur lokt ons allemaal de bergen in. De wandelaars en wintersporters gaan soms een beetje te ver en komen dan in gevaarlijke situaties terecht waar hun leven aan een zijden draadje hangt. De natuur verwelkomt ons, maar laat ons soms keihard vallen.
Als er gevaar dreigt, kun jij levens redden in Mountain Rescue Simulator! Jij en je team zijn hard nodig! Gebruik je speciale vervoermiddelen zoals helikopters, quads of sneeuwscooters om mensen te redden. Spalk botbreuken en ga op zoek naar verdwaalde wandelaars!