Moving Out 2
Speel in je eentje als F.A.R.T, of samen met maximaal drie vrienden, trek je Smooth Moves-uniform aan en help de inwoners van Packmore met verhuizen!
We zijn niet meer in Packmore… Via interdimensionale portals verken je nieuwe werelden vol hilarische, maffe uitdagingen en chaotische actie die je lachspieren aan het werk zetten.
Een hulpspeltype?! Check! Een grote hoeveel toegankelijkheidsopties?! Check! Veel personages en talloze outfits en skins voor de fashionista's onder jullie?! Check! Check! Check!