My Fantastic Ranch
Richt draken en eenhoorns af op je fantastische ranch. Bouw de perfecte ranch om deze magische wezens groot te brengen en word de beste trainer van het magische koninkrijk!
Verdien edelstenen om je gebouwen te verbeteren, je ranch te versieren en meer magische wezens te adopteren. Hoe meer de reputatie van je ranch groeit, hoe meer leerlingen er mee willen doen met de lessen en wedstrijden. Koppel ruiters aan hun favoriete magische rijdier om de beste duo's te vormen en indruk te maken op de prins en prinses tijdens festivals.
My Fantastic Ranch is gemakkelijk te spelen en heeft een unieke vormgeving. Het is perfect als eerste kennismaking met managementsimulatiegames en heerlijk om je onder te dompelen in een fantasiewereld vol schattige wezens.