Legendarische ninja's komen weer samen in het volgende spannende deel van de STORM-serie! NARUTO X BORUTO Ultimate Ninja STORM CONNECTIONS is een actie/vechtspel met razendsnelle ninjagevechten en twee verschillende verhalende speltypen.
Kies uit meer dan 130 speelbare personages om mee te vechten in krachtige ninjagevechten! Naast de verbeterde netwerkgevechten is er de nieuwe Simple-modus, waarin spelers met eenvoudige besturing allerlei ninjutsu-combo's kunnen uitvoeren. Van beginners tot ervaren spelers, iedereen kan genieten van verhitte gevechten met hun favoriete ninja's.
Deze game bevat hoogtepunten uit het begin van het verhaal van Naruto tot aan het laatste gevecht in de serie, waarbij originele scènes uit de anime gecombineerd worden met de hoogwaardige vechtervaring die je van het ontwikkelaarsteam van de STORM-serie verwachten kunt. Beleef opnieuw het pad van twee legendarische ninja's!
Speel een nieuw, origineel verhaal waarin Boruto Uzumaki, de zoon van 7th Hokage en ninja van het nieuwe tijdperk, wordt meegesleurd in een grote strijd waarbij de hele ninjawereld betrokken is nadat hij een meisje in een populaire online game ontmoet heeft.