NASCAR Arcade Rush
De spanning van NASCAR komt samen met de sensatie van arcaderacen in een nieuwe game waarin jij de coureur van een geheel nieuwe NASCAR-ervaring bent met opnieuw gemaakte iconische circuits in ongekende, razendsnelle race-actie!