Nelke & the Legendary Alchemists ~Ateliers of the New World~
Deze game combineert de levensechte sfeer van een stadje waarin je samenwerkt met meerdere personages met de spanning van het beheren van je eigen stadje en het uitbreiden van je wereld.
Deze game is een nieuwe mijlpaal in de evolutie van de “Atelier”-reeks ter ere van hun twintigste verjaardag, met als thema: stadssimulatie x RPG.
We streven ernaar om onze fans een gloednieuwe "Atelier"-ervaring te bieden, terwijl we ook populaire personages uit het verleden verwelkomen.