In een wereld van grote rivaliserende Game Makers...
In de Game Maker-wereld zijn Game Makers de concurrentiestrijd aangegaan om Aandelen te bemachtigen.
Daarom verschijnt er een nieuwe Game Maker die het gevecht om voort te bestaan in Gamindustri aangaat.
Gamestudio van het jaar - Kruip in de huid van het hoofdpersonage, Older Nep, en maak van een voormalige gamestudio een succes. Een gamestudio opzetten vereist goede ontwikkelaars, geavanceerde videogames en de verbreding van je markt. Kies verstandig en word de grootste gamestudio van het jaar!
Ontwikkel games en geef je team een boost - Verbeter de statistieken van je team door games te maken met schijfontwikkeling en kies ontwikkelaars om aan je volgende topgame te werken!
Broem broem in stijl - Rijd door de kerkers in Gamindustri en verkoop je games op je betrouwbare paarse motor. Older Nep kan ook lastige vijanden uitdagen voor hun kentekenbewijs (oftewel speciale beloningen) of je racetalent testen in tijdritten!
De basis van teammanagement - Geef leiding aan een team van vier en leid je bedrijf naar de top! Alleen staan er misschien wel andere gamestudio's op je te wachten om je ten val te brengen. Met een vernieuwd gevechtssysteem, combinatieaanvallen en transformatiespecials zijn Older Nep en haar vrienden klaar voor de overwinning!