Nick Jr. Party Adventure
Je wordt uitgenodigd op een puzzelplatformavontuur met je favoriete Nickelodeon Junior-personages! Leef je uit met Dora, Blue van Blue's Clues & You, Chase en Skye van PAW Patrol en nog veel meer vrienden om er een geweldig feest van te maken!
De pret gaat beginnen, maar eerst moet je helpen zoeken naar feestartikelen! Verken samen met je vrienden kleurrijke werelden en leid ze naar het doel. Tik op interactieve puzzelhelpers om te springen met Dora, te scheuren met Blaze, te zeilen met Santiago en nog veel meer.
In dit kleurrijke avontuur draait alles om spelenderwijs leren, zowel in de singleplayer- als in de coöperatieve modus voor twee spelers.