Nickelodeon Kart Racers
Ga het slijmerige circuit op met Nickelodeon Kart Racers! Selecteer een racer uit een van je favoriete Nickelodeon-series, waaronder SpongeBob, Patrick, en Sandy uit SpongeBob SquarePants, Leonardo, Raphael, Michelangelo en Donatello uit Teenage Mutant Ninja Turtles, Arnold en Helga uit Hey Arnold! en Angelica, Tommy en Reptar uit Rugrats. Race met je vrienden in de lokale multiplayerstand met maximaal vier spelers of ga naar de Battle Arena voor verschillende uitdagingen.
Race met racers uit je favoriete Nickelodeon-series en leg verschillende met slijm gevulde circuits af in de ultieme race om bekers en upgrades voor je kart te winnen! Afremmen heeft geen zin: schakel naar de volgende versnelling en daag je vrienden uit in splitscreenraces en gevechtsstanden!