Ontdek een geschiedenis die nooit heeft bestaan!
Sorata, een wonderkind, dwaalt af tijdens een schoolreisje en wordt wakker in een nieuwe, maar merkwaardig herkenbare setting.
Hij is meegenomen naar de Norn, een gigantisch luchtschip. Aan boord ontmoet hij anderen - jonge mensen die bekend staan als Espers, ieder me unieke krachten om de elementen te beheersen... of de menselijke geest.
Het land onder hen lijkt op het verleden, maar alles is anders en bestuurd door een machtige organisatie genaamd The World. Ontrafel de mysteries rondom Sorata's reis en zijn metgezellen.