OCTOPATH TRAVELER II
Deze game is een gloednieuw deel in de OCTOPATH TRAVELER-reeks, waarvan het eerste deel oorspronkelijk in 2018 werd uitgebracht en waarvan wereldwijd meer dan 3 miljoen exemplaren verkocht werden. Het tilt de HD-2D-graphics van de serie, een combinatie van retro pixel art en 3DCG, naar een nog hoger niveau.
2. De HD-2D-graphics van de reeks, een combinatie van retro pixel art en 3DCG, zijn naar een nog hoger niveau getild.
3. Het verhaal speelt zich af in Solistia, waar diverse culturen van oost tot west gedijen en nieuwe industrieën floreren. Bevaar de zeeën en verken alle uithoeken van een wereld die nooit hetzelfde is.
4. Iedere reiziger heeft een unieke set Path Actions die ze kunnen gebruiken om met dorpelingen te vechten, voorwerpen te bemachtigen, anderen mee te nemen op reis en nog veel meer. Waar ga je heen? Wat ga je doen? Jij bepaalt welk pad je bewandelt.
5. Vertrouwde mechanismen uit de originele game zijn behouden gebleven, zoals de vrijheid om de banen en vaardigheden van je reizigers te ontwikkelen, en het Break- en Boost-systeem dat gevechten zo spannend maakte. Ook zijn er nieuwe mechanismen toegevoegd.