Van de makers van Ori and the Blind Forest is hier het langverwachte vervolg: Ori and the Will of the Wisps. Stort je in een gloednieuw avontuur in een reusachtige en exotische wereld met ontzagwekkende vijanden en uitdagende puzzels terwijl je de ware lotsbestemming van Ori probeert te ontdekken.
Verwerf geestenwapens, spreuken en aanvallen en leer nieuwe vaardigheden om Ori te helpen de onnoemelijke gevaren van zijn reis te doorstaan. Gebruik een gloednieuw schervensysteem om Ori's pas verworven vaardigheden te verbeteren.
Neem het op tegen indrukwekkende eindbazen en schakel de hulp in van een uitgebreide cast nieuwe personages om de mysterieuze lotsbestemming van Ori te ontdekken.
Bereik de top van de klassementen in de gloednieuw spelstand Geestenraces waarin spelers zich een weg naar een topscore sprinten, graven, grijpen en springen in unieke snelheidsuitdagingen overal in de game.