Outward Definitive Edition
Outward biedt een meeslepende RPG-ervaring gecombineerd met survival gameplay, en het levert een diep en lonend avontuur voor de meest enthousiaste gamers.
Om te overleven in de oogverblindende maar dodelijke wereld van Aurai, moet je slim zijn... en voorbereid zijn. Bedenk effectieve strategieën om je vijanden te verslaan en verwaarloos je basisbehoeften niet, deel je reis met een vriend online.
Outward Definitive Edition bevat zowel de DLC's, The Soroboreans en The Three Brothers, als nieuwe wapens, kerkercomplexen, unieke DLC-mechanismen en verbeteringen in de kwaliteit van de gameplay. Avonturiers, dit is nu je beste kans om de wereld van Aurai onderweg te verkennen!