Overcooked! All You Can Eat
Voor de allereerste keer beschikt Overcooked! over een complete online multiplayer! Bezoek je keukens uit de eerste game in ONLINE!
Nieuwe levels, nieuwe chefs en nieuwe chaos – exclusief in Overcooked! All You Can Eat.
Speel de campagne, survival of oefen erop los. Nieuw in All You Can Eat is de hulpstand, met een aantal opties om de hectiek wat weg te nemen. Zo treedt een recepttime-out minder snel op, krijg je meer rondetimers en kun je levels overslaan.
Overcooked! All You Can Eat bevat functies die ervoor zorgen dat zo veel mogelijk spelers kunnen meedoen aan het eetfestijn! Je kunt de interface groter en kleiner maken, dyslexievriendelijke tekst inschakelen.
Reis terug naar de Onion King en kokkerel alsof je leven ervan afhangt in Overcooked! All You Can Eat.