Override 2: Super Mech League
Zeven jaar nadat de Xenotypes die de aarde binnenvielen zijn uitgeroeid, zijn de reusachtige mechs die ooit de verdedigers van de planeet waren, nu hun entertainers in de wereldwijde mech battle leagues. Als nieuwe piloot van deze aangepaste oorlogswapens, bestijg je de ranglijst en vertegenwoordig je je Club met een uitgebreide selectie van terugkerende en nieuwe mechs, elk met hun eigen unieke vaardigheden, manoeuvres en supersterke aanvallen. Override 2: Super Mech League kun je zowel in je eentje spelen als met maximaal 4 andere spelers in campagnes, lokaal en online in stadia over de hele wereld.
Begin als een nieuwe piloot en bestijg de ranglijsten in een uitgebreide en robuuste carrièremodus. Sluit je aan bij de Mech Leagues en werk aan je reputatie door mee te doen aan wedstrijden in arena's over de hele wereld. Knok voor je leven met een uitgebreide selectie van terugkerende robots en nieuwe mechs in verschillende spelmodi tegen of met elkaar met maximaal 4 spelers zowel online als lokaal. Versla je tegenstanders met een arsenaal aan unieke manoeuvres, waaronder supersterke langeafstandsaanvallen, metaalverwoestende combo's, of een arena-schuddende ultieme aanval!