PAW Patrol The Movie: Adventure City Calls
Een grote stad heeft een nog grotere avonturier nodig! Als Ryder en de PAW Patrol erachter komen dat Burgemeester Humdinger een drukke metropool heeft overgenomen, moeten ze in actie komen om Avonturenstad te beschermen tegen zijn egoïstisch gesjoemel. Team PAWsome en de pups hebben JOU nodig!
We komen eraan, Avonturenstad! Speel met je favoriete pups, inclusief Chase, Skye, Marshall en het nieuwe gewiekst stadsmeisje, Liberty - en gebruik hun unieke vaardigheden in spannende reddingsmissies. Gebruik coole gadgets en voertuigen om nieuwe locaties te verkennen van PAW Patrol: De Film. En speel verschillende minigames zoals Pup Pup Boogie, Runners en meer. Je kunt dit leuke 3D-platformavontuur alleen spelen, of in co-pup modus met een vriend.
De PAW Patrol pups zijn geboren helden - ben je er klaar voor om met ze mee te gaan op hun spannendste missie ooit?!