Middelbare scholiere Yuuki is zo gewoontjes als maar mogelijk is. Ze geniet van een alledaags leven op school, haar vriendschappen en is over het algemeen niet geïnteresseerd in jongens. Totdat ze op een dag na de avondklok buiten is en oog in oog staat met een gruwelijk monster. Maar net als alles verloren lijkt, wordt Yuuki gered door vier vrouwelijke superhelden... en wordt ze uitgenodigd om zich bij hen aan te sluiten en de kolonie te beschermen tegen de Vector-dreiging!