Ga met Riley en zijn vrienden op reis naar Gira Gira land. Verzamel voorwerpen en verdien snoep om je favoriete personage te laten evolueren. Je kunt ook "Gira Skills" kopen om je personages speciale acties te leren. Speel één tegen één, twee tegen twee, of pas de regels aan om bijvoorbeeld bommen en andere voorwerpen tegen je vijanden te kunnen gebruiken. Elk personage heeft een andere set vaardigheden dus zorg dat je de juiste personages gebruikt en beheerst om in deze reis te slagen.