Ga samen met de Phantom Thieves de strijd aan tegen de corruptie die allerlei steden in Japan overneemt. Een zomervakantie met hechte vrienden neemt een onverwachte wending wanneer een verwrongen realiteit zich voordoet; onthul de waarheid en verlos de harten van degenen die verstrikt zitten in deze crisis!