Pilot Sports
In PILOT SPORTS draait alles om een groot aanbod aan luchtvaartuigen die allemaal anders besturen en aanvoelen. Elk luchtvaartuig vormt een uitdaging op zich.
Vlieg door uitdagende parcoursen op exotische locaties en zet de beste tijd of score neer. Diverse disciplines, spelelementen en verzamelvoorwerpen zorgen voor extra variatie.
Meer dan 50 verschillende parcoursen en vele luchtvaartuigen: vlieg met een vliegtuig, een jetpack, twee soorten hanggliders en een parachute. De game kent 7 verschillende soorten uitdagingen en bevat ontgrendelbare parcoursen waarin je een zonnig eiland kunt verkennen. Speel met 8 personages en geniet van een unieke soundtrack met 11 verschillende composities die het geheel een zomers en exotisch tintje geven.