Potionomics: Masterwork Edition
Ontdek de magie van het kapitalisme in Potionomics: Masterwork Edition. Dit is de verbeterde versie van de betoverende game waarin drankjes brouwen, zakendoen, deckbuilding en romantiek met elkaar zijn samengesmolten.
Na de vroegtijdige dood van haar oom, erft een platzakke heks genaamd Sylvia een toverdrankjeswinkel - én een enorme schuld. Hoewel Sylvia nog veel te leren heeft, is het aan haar om de zaak op de kaart te zetten en haarzelf te redden. Gelukkig staat ze er niet alleen voor. Met de hulp van wat nieuwe vrienden zal Sylvia leren onderhandelen, haar sluwste concurrenten overtreffen en haar winkel transformeren tot de ultieme bestemming voor toverdrankjes op Rafta. In Potionomics draait alles om de fijne kneepjes van het vak!
Onderhandelen kan stressvol zijn als elke cent telt, maar je houdt Sylvia's hoofd koel door de juiste kaarten te spelen. Schep een band met avonturiers en andere winkeliers op Rafta om nog geavanceerdere onderhandeltactieken te leren.
Maak je winkel uniek met een aanpasbaar interieur. Stijlpunten zijn niet het enige voordeel; met de juiste inrichting kun je je prijzen aanscherpen, betere toverdrankjes maken en meer!