Professional Farmer speelt zich af op je eigen boerderij! Leef het leven van een boer met alle bijbehorende uitdagingen! Rijd in voertuigen, houd je stukken land bij, zorg voor je dieren en verkoop je producten! Verschillende seizoenen en weersomstandigheden staan garant voor realistisch speelplezier.