Professor Rubik's Brain Fitness
De oude vertrouwde Rubik’s is terug in een gloednieuwe vorm! Krijg met professor Rubik’sjebrein terug op het juiste spoor in een nieuwe breinfitnessgame. Hij is klaar om je te testen met dagelijkse snelle en ludieke mini-games en te zien hoeveel breinkracht je hebt!
Train de verschillende gebieden van je brein zoals je geheugen, concentratie of je 3D-visualisatie met kleurrijke uitdagingen. Speel met een breed scala aan mini-games, met vier verschillende speelmodi, alleen of met vrienden! Ontdek ook beruchte games in een Rubik’s versie met 2048, Tetrubik enzovoort!
Professor Rubik’s is er om je dedicated coach te zijn. Hij volgt je training, past je trainingsprogramma en is een echte coach voor je. Met hem aan je zijde zul je geen enkel trainingsdag missen en sneller dan ooit vooruitgang boeken!