Speel Puyo Puyo en Tetris of combineer ze voor een nog intenser spel. Zowel offline as online heb je talloze standen die je kunt spelen zoals jij dat wilt, van singleplayer Adventure tot een Versus-potje op de bank of Online klassementswedstrijden en nog veel meer.