Je hebt zojuist je eerste kunstopdracht gekregen. Het thema is 'Alles is kunst'. Speel als Ruby, Poppy, Sunny, Jade, Skyler en Violet. Gebruik hun unieke talenten en werk samen om je beste werk tot nu toe te presenteren.
Ga op ontdekkingstocht door de school. Check het atrium, kom naar Sunny's slaapkamer en de Regenboogclub, speel spelletjes, neem selfies in de leerlingenlounge en zoek leuke materialen in het atelier.
Ga op zoek naar inspiratie, verzamel regenboogdiamanten, vind aanwijzingen en ontgrendel de coolste outfits terwijl je je klasgenoten helpt.