Maak een legendarische reis met de Rabbids in deze hilarische party-game! Beleef samen met de Rabbids een waanzinnig avontuur, vol hilarische momenten en kleurrijke personages. Verzamel je vrienden en familie voor een schat aan belachelijk leuke mini-games in het geweldigste Rabbids-feestje ooit!