Radiant Tale
Tifalia’s luie leventje wordt op z'n kop gezet na een toevallige ontmoeting met de artiesten van het CIRCUS. Hun gebrek aan succes doet hen besluiten om haar aan te nemen als hun producent om ze te helpen tijdens hun tour.
Zal deze kleurrijke groep de mensen blij weten te maken en de prins van hun wereld kunnen verlossen van zijn vloek? Of zijn ze gedoemd om te falen?