Rayman Legends: Definitive Edition
Rayman komt naar de Nintendo Switch in Rayman Legends: Definitive Edition, een game met exclusieve, nieuwe content.
Rayman, Globox en de Teensies wandelen door een betoverd bos en ontdekken een mysterieuze tent gevuld met allerlei boeiende schilderijen. Wanneer ze goed kijken, merken ze dat elk schilderij het verhaal van een mythische wereld vertelt. Terwijl ze aandachtig kijken naar een schilderij dat een middeleeuws landschap afbeeldt, worden ze plots in het schilderij gezogen. Zo betreden ze de magische wereld en kan het avontuur beginnen. De bende moet rennen, springen en vechten door elke wereld om te overwinnen en de geheimen van elk mysterieus schilderij te ontdekken.
Alleen op de Nintendo Switch kun je Kung Foot nu in je eentje spelen, of toernooien houden waarin tot wel acht teams het tegen elkaar opnemen. Je kunt ook twee systemen met elkaar verbinden om de lokale coöpstand te spelen.