Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered
In Red Faction: Guerrilla speel je als opstandeling in een opnieuw opgerichte Red Faction die strijdt voor bevrijding van de onderdrukking van de Earth Defense Force. Red Faction: Guerrilla bevat flitsende guerrillagevechten en physics-based verwoesting.