RetroRealms Arcade
Duik in 16-bit visuals in pixelartstijl en een spookachtig nostalgische horrorsoundtrack. RetroRealms is een eerbetoon aan klassieke zijwaarts scrollende games, maar met een frisse kijk op retro-gameplay.
Met klassementen van zowel “Halloween” als “Ash vs Evil Dead” kun je zien hoe goed jij het doet in vergelijking met andere RetroRealms-spelers. Heb jij de skills om je naam op de lijst met topscores te krijgen?